/ Diverse view 1024

Tradiţiile şi vinurile moldoveneşti s-au combinat perfect într-o gamă inedită marca Cricova, dedicată covorului basarabean. Astfel, a fost conceput un ambalaj nou şi cu totul special pentru spumantele de calitate „Basarabia” şi „Moldova”. Din gamă fac parte şi vinurile „Fetească Albă” şi „Fetească Neagră”, care la fel au un nou aspect.

Fiecare ambalaj în parte are un design personalizat, iar principala sursă de inspiraţie pentru crearea acestuia a fost faimosul covor basarabean. Ornamentele simbolice, care se regăsesc pe ţesătură, precum pomul vieţii, viţa de vie, strugurele, au fost transpuse armonios pe ambalajul care are forma unui tub. În acest mod, fiecare sticlă din gama lansată exprimă specificul tradiţiilor meşteşugăreşti a ţării noastre.

Noua gamă dedicată covorului basarabean reprezintă un manifest valorilor culturale, care între timp sunt date uitării, iar Cricova susţine lucrurile autentice şi ţine să promoveze tezaurul naţional.

Noile produse sunt disponibile în reţelele comerciale din ţară, inclusiv, în magazinele Duty Free. Astfel, turiştii străini vor avea posibilitatea să cumpere un suvenir inedit care redă o parte din cultura moldovenească.

sursa foto: facebook.com