Campanii sociale

1. Fructele INTERZISE sunt cele mai DULCI - În contextul impunerii embargoului asupra fructelor din Moldova, din vara anului 2014, echipa Madein.md a hotărât să sprijine producătorii autohtoni, prin lansarea unei campanii de sensibilizare a consumatorilor - "Fructele INTERZISE sunt cele mai DULCI!", care a constat din mai multe etape: 2 şedinţe foto cu copii şi persoane publice din Republica Moldova, o vizită în teren la un producător agricol, împărţirea fructelor în centrul Chişinăului trecătorilor.

2. De 7 ori degustă și o dată alege - campanie socială de stimulare a consumului de produse autohtone prin degustarea în orb a produselor agro-alimentare de la diferiţi producători locali. Campania constă din mai multe ediţii de degustare în orb a produselor agro-alimentare autohtone, cu participarea nemijlocită a consumatorilor şi producătorilor, creând un spaţiu de interacţiune dintre aceştia. Misiunile campaniei fiind:
• Familiarizarea cu produsele autohtone;
• Încurajarea consumului de produse autohtone în rândul cetăţenilor din Republica Moldova;
• Lansarea dialogurilor directe între producători şi consumatori.