Restaurantul Mami Co este amplasat între două străzi istorico-culturale din inima Chișinăului, str. Mihai Eminescu și str. Veronica Micle. Cu un design arhaic, cu muzică în stil lounge, localul oferă o atmosferă selectă și prietenească cu bucate în stil european. Corneliu Bîtcă, proprietarul Mami Co și Denis Brovceac, bucătar-șef, ne-au oferit mai multe detalii despre restaurant.

Care este specificul localului Dvs. și cărei categorii de public se adresează?

Publicul meu sunt oamenii de artă: actorii, cântăreții, corpul diplomatic, turiștii străini și orice locuitor al Chișinăului.

Dacă ar trebui să ne faceți o recomandare din bucătăria localului Dvs, pe care ați alege-o?

Noi preparăm orice mâncare vrea clientul. Suntem specializați pe bucătăria europeană. Recomand Steak-ul de vită Mami Co.

Care sunt principalele elemente pe care vă axați în lucrul cu clienții?

Comunicarea. Noi vorbim cu clienții de la egal la egal cu fiecare în parte. Ei sunt ca acasă.

Care sunt problemele cu care se confruntă un business în acest domeniu la momentul actual în Moldova?

Sărăcia din R. Moldova.

Ce părere aveți despre bucătăria româneasca/moldovenească? Prepară localul Dvs. ceva specific moldovenesc?

Nu avem specific moldovenesc. La noi e bucătărie europeană. Dar, dacă clientul dorește putem prepara ceva moldovenesc, foarte rar când cineva comandă o tocană.

Care sunt criteriile după care alegeți produsele autohtone utilizate?

Nu avem criterii speciale. Bucătarul-șef merge la Piața Agricolă și la Metro.

Cât de complet pot să acopere produsele autohtone necesitățile meniului din localul Dvs?

Absolut totul. Noi importăm doar peștele de mare, restul e produs autohton.

Ce părere aveţi despre calitatea produselor alimentare moldovenești?

Suntem foarte mulțumiți de calitatea produselor moldovenești. Chiar și țăranii cultivă produse agricole foarte bune.

Care sunt companiile/producătorii autohtoni cu care colaborați cel mai des?

Piața Agricolă și Metro.

Cum puteți caracteriza colaborarea cu producătorii/furnizorii autohtoni de produse alimentare pentru localul Dvs.?

Doar pozitiv.

Care sunt beneficiile financiare ale utilizării produselor autohtone în afacerea Dvs?

Preț, comoditate, calitate.

Care ar fi rolul localului Dvs în promovarea produselor autohtone și brandurilor moldovenești?

Mami Co – ca la mama acasă! Porțiile sunt nestandarte, oferim multă mâncare.

NB. Acest local posedă o terasă foarte primitoare.