/ Diverse view 225

Expoziția națională ”Fabricat în Moldova” se va desfășura în perioada 30 ianuarie - 03 februarie 2019, la CIE “Moldexpo”. Sloganul celei de-a XVIII-a ediții este: Acasă. Autentic. Autohton.

Evenimentul va cuprinde 3 măsuri: expoziția propriu-zisă, programul de afaceri și programul cultural.

Expoziția va fi amplasată sectorial după cum urmează:

Pavilionul Nr.1: Vor fi expuse întreprinderi din sectorul agroindustrial, produse alimentare și băuturi, expoziții colective ale celor 18 raioane ale republicii printre care: Hîncești, Leova, Nisporeni, Călărași, Criuleni, Ungheni, Anenii Noi, Râșcani, Ialoveni, Cimișlia, Florești, Fălești, Edineț, UTA Găgăuzia și altele. Este de remarcat faptul că standurile Găgăuziei ocupă o suprafață de 183 m2, cifră record comparativ cu ultimii ani.

Pavilionul Nr.2: Vor fi expuse întreprinderi industriale, textile și mobilă, precum și alte bunuri de larg consum. Aici vor fi prezente 17 companii care reprezintă brandul ”Din Inimă”.

Pavilionul Nr.3: Vor fi expuse instituțiile publice prestatoare de servicii precum ANOFM, AGEPI, CNAS, Institutul de Inginerie Electronică și Nanotehnologii ”D. Ghițu”, organizații non-guvernamentale, meșterii populari, alături standul comun al membrilor Camerei de Comerț și Industrie Moldova – China, organizație nou creată care va participa în premieră la expoziție.

De asemenea, în premieră vor fi prezente 6 companii agro-alimentare din regiunea transnistreană care vor fi organizate în cadrul unui stand comun în pavilionul central.

Expoziția se va desfășura pe o suprafață de 3100 m2 și se preconizează că la aceasta vor lua parte peste 430 de agenți economici din toate raioanele republicii, față de 400 de participanți ai ediției precedente și va fi vizitată de peste 50 000 de persoane. Printre delegații oficiale de vizitatori străini se numără reprezentanți din Republica Belarus, Rusia, România și Turcia. În cadrul ediției curente a expoziției ”Fabricat în Moldova”, vizitatorii vor putea întâlni circa 50 de participanți noi.

Noutatea ediției curente o constituie organizarea Misiunii Cumpărătorului care presupune stabilirea preventivă a unor întrevederi dintre reprezentanții delegațiilor străine care vor vizita expoziția și producătorii autohtoni. Discuțiile vor avea loc la standul companiilor participante și vor avea ca scop dezvoltarea relațiilor de colaborare și stabilirea unor parteneriate durabile între reprezentanții din țară și de peste hotare.

Programul de afaceri se va desfășura în toate zilele expoziției. Expoziția va atrage atenția organelor administrației publice, businessului şi societăţii civile la problemele din domeniu şi va contribui la soluţionarea acestora prin organizare unor seminare, prezentări, traininguri si workshopuri.

În cadrul programului cultural, în toate zilele expoziției, vor evolua colective artistice din diferite raioane ale republicii.