/ Producătorul Autohton view 737

Una din principalele priorități ale Combinatului „Cricova” este și creșterea exportului, în special către state ca SUA și China, unde există piețe mari de desfacere.

Combinatul „Cricova” are scopul să își extindă plantațiile de viță de vie până la 1 mie de hectare. Potrivit întreprinderii, în următorii 3-5 ani mai este planificat să fie sporit volumul vinurilor cu indicație geografică și de origine protejată până la un milion de butelii, a vinurilor spumante de calitate cu 500 de mii de sticle și a vinuri spumante cu 5-7 milioane.

Potrivit directorului general „Cricova”, Iurie Carp, una din principalele priorități este și creșterea exportului în special către state ca SUA și China, unde există piețe mari de desfacere, dar și reluarea livrărilor către Federația Rusă.

În pofida situației dificile din țară, dar și din sectorul vitivinicol, Combinatul asigură trendul pozitiv de creștere a volumului de vânzări, ameliorează pas cu pas starea financiară și balanța de plăți. Producția „Cricova” câștigă medalii la concursuri autohtone și internaționale (medalie de bronz în cadrul celei de-a 47-a ediție a International Wine & Spirits Competition, medalie de argint în cadrul celei de-a 22 ediție a „Concours Mondial de Bruxelles”, medalie de argint în cadrul bătăliei mărcilor comerciale Notorium Awards 2016), iar drept rezultat al participării la competiția “The Champagne and Sparkling Wine World Championships 2016” desfăşurată în Marea Britanie, spumantul Cricova va fi inclus în Ghidul celor mai bune spumante de pe glob.

agrobiznes.md