Viorica-Cosmetic a obținut premiul I la un prestigios concurs internațional
"Viorica-Cosmetic" a repurtat victoria la nominalizarea "Cea mai bună abordare de marketing la promovarea produselor ", prezentînd juriului seria de cosmetice "Flovio"
Producătorul autohton de produse cosmetice și parfumerie "Viorica-Cosmetic" a câștigat Premiul Mare la Concursul Internațional "BASF Care Creations Awards» care se desfășoară anual între producătorii produselor cosmetice din întreaga lume.
"Viorica-Cosmetic" a repurtat victoria la nominalizarea "Cea mai bună abordare de marketing la promovarea produselor ", prezentând juriului seria de cosmetice "Flovio", pentru producerea căreia sînt utilizate cele mai bune uleiuri, extracte și ingrediente cosmetice din industria frumuseții. Cel de-al doilea și al treilea loc au fost împărțite de companiile "Unilever" si "Krasnaia Linia".
Organizatorii evenimentului au prevăzut o procedură riguroasă de selectare a participanților, iar fiecare companie a avut dreptul să prezinte nu mai mult de două produse cosmetice, care, la momentul depunerii cererii, trebuia să se fi aflat în proces de producere în serie.
"BASF", unul dintre cele mai mari concerne de produse chimice, cu sediul central în Germania, a desfășurat ceremonia de premiere în cadrul "Simpozionului Internațional Cosmetic BASF». Juriul a fost format din experți din: Franța, Germania, Spania și Rusia, ei au evaluat inovațiile în procesul de fabricare a produselor, precum și calitatea produselor cosmetice.
În afară de recunoașterea internațională, producătorul moldovean de cosmetice și de parfumerie "Viorica-Cosmetic" a primit trofeul, diplome de onoare, iar angajaților companiei li s-a oferit posibilitatea să urmeze cursurile de formare la sediul central al Concernului German «BASF».